Eylem1301 ilk meyve gibi tatlı şeylerle başlamak önerilmez, tatlı şeyleri tattıkdan sonra sebzeleri yemez çünkü. Sabredin zorlamadan sebzeleri vermeye devam edin illa ki yiyecek. Birde daha alışkın değiller zaten o yüzden hemen yemiyorlar ama siz istikrarlı olun. Bende 6. Ayda başladım 8. Aya kadar ne versem ağzını kitliyodu ya da ağzından geri çıkarıyordu ama zorlamadan istiktarlı bir şekilde devam ettim ve eninde sonunda alıştı. Bütün sebzeleri denedikten sonra tatlı olan meyvelere baya geç başladım. Havuç kabak biraz zorlanıyorsa patates haşlayın onun dokusu daha yumuşak onu daha rahat yiyebilir ama meyveyle devam etmeyin kesinlikle