Bebeğim 32 haftalık doğdu 1500 39cm 40 gün kuvözde kaldı kro 3ay11 düzeltilmiş 1ay18 gün beslenmesini bir türlü oturtamadım. Her istediğinde meme veriyorum sütüm çok olmadığı için günde 3 4 kere mama veriyorum memeyi kendi bırakırsa sorun yok (genelde 1 saat memede kalır). Mama verince de mama bitince ağlıyo 90cc veriyorum. başlarda 60ccde mayışıyordu ağlamıyordu huzurluydu. Şimdi sanki mama yetmiyor gibi ağlıyor benide emiyor sonrasında veya öncesinde. kilosu 3.500 boyu 55 di iki hafta önce
Doktoru iyi diyor ama bu çocuk neden huzursuz. Sizin bebeklerniz doyduğunda mamayı kendi mi bırakıyor ? hiç öle bişey yaşamadım🙈 bu çocuk doymuyor mu 🙁