Zey-yus50 Kızlar bu ara ikea ahşap mutfaklara takmış durumdayım ama değiştircek kadar bütçem yok bide tezgahım öyle eski değil kaplama yapmayı düşünüyorum yapan memnun kalan varmı
sedaelif Zey-yus50 bende sizin gibi ahşap istiyordum kapadım 2 ay oldu kullanıyorum bi sıkıntı yok şimdilik… Ama çok uzun sürüyor kaplaması öyle videodakiler gibi şak diye olmuyor. bizi uğraştırdı baya.
Zeynep1903 İki senedir kendim kapladım kullanıyorum cok memnunum hatta banyomu da yapacagım 🥰 instagramda renklendir hayatını sayfası var oradan almıştım.