14 aylık oğlum grip oldu yani sadece burnu akıyor bzde doktora gtmedk serum suyuyla çekiyoruz şurup flan iciriyoruz diye ama şu üç dört gündür ne öğlen uyumak istiyor ne gece
Ya uykusu var ağlıyor ediyor ama uyuyamiyor delirecegmmm artk o ağlarken bende aglamaya başlıyorum. Nden böyle sizce griptenmi
Memeye saniyesinde uyuyan cock onda da uyumuyor
Bebek arabasıyla gezdirdim yok banamisin demedi