Mlkkrm b3nde bir süre kullandım kesinlikle gaz ve kabız yapmadı ama doyurucu değil saat başı acikiyordu ve benim oğlum anası gibi doğuştan ac bir bebek ve çok iştahlı sma optipro kullandım o da gaz kabız yapmadı ve tadını daha çok sevdi. Ama şöyle de bir şey var her mama her bebekte aynı etkiyi yapmıyor ve bebekler damak zevkine göre mama seçiyor her ne kadar biz en iyisi olsun istesekte kendileri seviyor mamayi