Hanımlar iyi kötü yanını size bırakarak bı şurup önermek istiyorum. Bekarkende kullanmıştım 50 den 56 ya çıktım 1 buçuk ay gibi kısa bir sürede. Aşırı derecede iştah açıyor almamak imkansız yani İsmi PRAKTEN.
Evlendikten sonrada kullandım bebeğim 1 yaşına girdi doktorum bı sakıncası yok dedi Şimdide SUPRAKTİN diye bir şurup kullandım İkiside aynı yani nerdeyse bunda 2 kilo alabilirim sadece şuan geri değiştirdim Dün tekrar PRAKTEN aldım o daha çok yaradı bana çünkü
Hatta bebeğim zayıf olduğu için. Doktorum1 yaşından sonra kullanabilirsin demişti. Oda az da olsa kilo aldı. Şuan devam ediyoruz inşallah faydasını görürüz hep. Hiçbir sıkılti yaşamadım şu ana kadar. Cevremde soyleyende coktu bu şurubu bana. Bebeğimin buyumesini bekledim açıkçası
Bu arada bir yan etkisi var uyku baya uykuda yapıyor ama ilk bir kaç gün yapıyor sonra alışıyorsun. hatta bebeğime uykusu içinde veriyorum. Düzene girdik diyebilirim
İyice araştırıp kullanabilirsiniz. İnşallah sizde faydasını görürsünüz.
Yazdırıp ta alabilirsiniz ama her doktor yazmıyor bunu. Direkt eczaneden adını söyleyip te alabilirsiniz. 🌸