Bızde o konuda muzdarıbız canım . Habıre doktora goturup durduk gıtmedıgımız bolum kalmadı nefrolojı gastroenterelojı alerjı cocuk cerrahi endokrin vs. Eger dıskısı katı degılse problem yapmıyorlar. Hormon ve vıtamınlerıne baktır. Benım oglumda kalsıyum yukseklıgı ve parathormonu dusuktu kabızlık yapabılır dedıler. Kansızlıkta, kan ılaclarıda kabızlık yapabılır. Bir gozlemle. Makatında catlaklık var mı dıye bır cocuk cerrahısıne götür canım.Catlaklık yoksa yedıklerıne dıkkat et lıflı urunler tuket. Sadece anne sutu alıyorsa zeytın yagı ıcır poposuna karnına hafır masaj yap. En son bıze infantil diskezisi vardır ek gıdaya gecınce yapmayı ogrenıcek dedıler. Hatta lavmansız kaka yapmıyordu lavmanı yasakladılar yapana kadar bekle cok huzursuz olursa acıle getır bıze haber verılsın dedı gastro bölümü. Suan süt ürünlerini tüketmiyorum ön sütümü ogluma ıcırmıyorum bol su 3 lıtreden fazla içiyorum, gaz damlaları kesınlıkle kullanmıyorum bırde 40lı bebek gıbi sık sık emzırmıyorum 3 saatı gecıyor emme aralıkları boylece 6 gune dustu kaka yapması. Hatta mudahale etmeden yapıyor artık yavas yavas cok sukur, duzene gırecek inş sende bır dene ıstersen umarım fayda gorursun. Bir de stres yapma ınan etkılenıyorlar.