Kızlar kesinlikle şikayet gibi düşünmeyin sadece merak ettiğim için soruyorum Rabbim yavrularımızın acısını göstermesin ama biraz oğlumdan bahsedeceğim mesela dışarda yemek yemeye gidiyoruz çevremdekilere bakıyorum çocukları sandalyelerinde oturuyor yiyor veyada ailelerine yakın yerlerde duruyorlar ama benim oğlum AVM’nin bir ucundan bir ucuna koşuyor ya biri yiyecek biri bakacak ya da yemeyeceğiz Yemek yedirirken babası ona oyalar ben ağzına veririm uyutmaya gelince en aşağı 1 saat 1,5 saat uğraşırız beşine yatırırım kalkar bir şey alır gelir bir şeyleri ister oyuncaklarını beşiğini döktürür atlar ZIPlar kuzenlerim var yengelerim öbür odaya götürüyor uyutuyor geliyor hatta birinin ikizleri var beşine atıyor 2 dakika yanlarında duruyor sonra çocuklar kendileri uyuya kalıyor Ben kayınvalidemle oturuyorum acaba onlardan dolayı mı bu çocuk bu kadar şımarık AVM’nin içerisinde kesinlikle kıyafet filan bakamıyoruz çünkü elini iki saniye bırakınca yok oluyor evde bütün her şeyi saklıyoruz un baharat veya başka şeyler ben de yapacağım diyor oynuyor döküyor saçıyor ve hiç susmuyor yemin ederim hiç susmuyor bir tanem benim ama çok seviyorum sizlerin çocukları nasıl biraz anlatır mısınız bu arada oğlum üç yaşında