Benisahtesevme2 Antalya çok güzel ama nasıl tatil düşündüğünüze bağlı tabi bu ayda nasıldır bilmiyorum genelde yazlık tatil yerleri olduğu için oteller sezonu kapatıyor bu aylarda biz bu yaz gittik otelde kalmadık gezmek için gittik gezdik kaldığımız yere yakın şelaleler kurşunlu ve Düdendi Manavgat biraz uzak kalıyordu bize oraya gitmedik dino park çok güzeldi tavsiye ederim bizim çocuklar büyük 1. Sınıf 4 yaş olduğu için dikkatlerini de çok çekti eğlendiler ben de çok sevdim içinde dinozor maketler var sesli hareketli ve havuz var yazın ücretsiz girebiliyorsun havuza da sıcakta serin serin çok güzeldi dokuma parka gittik orda da araba müzesi ülkemizdeki tarihi meşhur yerlerin minyaturu oyuncak müzesi vs vardı denize gittik deniz hemen derinleşiyordu kemer tarafındaydi galiba olimpus tahtalı teleferik var baya tepeye çıkıyorsun bulutların üstüne ordan yamak paraşütü yapanlar vardı fantastik parka gitmiştik orda da at binme oyun alanları vs vardı yani Antalya çocuklarla gezmelik çok güzel yerleri var çocuklar büyükse 🙈 Antalyalı değilim ama güzel seviyorum ben de Fethiye tarafına gitmek istiyorum bir dahaki tatilde inş