elfnrkvn Merhaba anneler,bebeğim üç buçuk aylık;hergün değil nerdeyse haftada bir yapıyor kakasını ve biriktirip yapmış gibi çok yapıyor,sizce normal mi yoksa ben mi biryerde yanlış yapıyorum? Fikrinizi dinlemeye geldim.