Seymaanr valla benimkide öyle hatta sofrada artık o varken bişey yemiyorum neredeyse saldırıyor agzını şap şup yapıyor bagırıyor aglıyor bende vermiyorum sadece arada meyve yediğimiz zaman yalatıyorum o kadar doktorumuza sorduk izin vermedi henüz çok erken dedi o yüzden bende baslamadım