BurcuMasal benim kızım 3.ayina girmek üzere yeni yeni düştü gibi.en son 3hafta önce hala var gibi demişti Dr,değerimizde 12ydi.ben 39+3te doğum yaptim ama, erken dogumla çok alakası yok anne sütü sarılığı (uzayan sarilik)bizimkisi.zarari olmaz dedi Dr.4ncu aya kadar geçer dedi ama bana şuan geçti gibi geliyor