3 gün önce eşimle birlikte oldum ve gecesinde kan damlası gibi akıntı geldi. Ertesi gün akşam da kahverengi akıntı geldi ve bu iki gündür devam ediyor. Acaba üstüne görme olayı bu mu ? Az önce normal gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. Perşembe günü de doktor randavum var ama acaba hamilemiyim diye içim içimi yiyor