benkosarim bebelac gold denemiştim hiç sevmedi tiksindi hatta desem yeridir. Aptamili çok seviyordu , doğduğundan beri de çok mama denememe rağmen aptamil sevdi ve onla devam ettik. Şuan cidden çaresiz kaldım. Ek gıda yese yine istekli takılmayacam ama onu da yerken ağızını kilit yapıyor, kafayı sağa sola döndürüyor. Ağlıyor. Aç şekilde uyumuyor saatlerce ağlıyor