yusufmertmom hayır, hemen 13. Ayda başlamak zorunda değilsiniz.
Bu aşı 10 yaşında da yapılabilir ama ne kadar erken o kadar daha iyi koruyuculuk diyorlar. 14. Ayda da başlayabilirsiniz ama dikkat edin Şubat’ta bu aşılara zam gelitor şuan bexsero nun dozu yaklaşık 1000 civarında 1500 ü geçeceğini söyledi eczacımız Şubat’ta.