Arkadaşlar bebeğim huysuzlanınca ve uykusu gelince kucakta sakinleşiyor kucakta durmayı ve gezmeyi seviyor ki zor olsada bu durumdan şikayetçi değilim anne ile temas ve güvenli bağlanma adına doğru buluyorum fakat çevremden bu konuda ‘ kucağa alıştırmışsın hep kucakta ‘ gibi cümlelere defalarca maruz kaldım kalıyorum çok sıkıldım bu postu biraz içimi rahatlatmak için yazıyorum ve bi bebeğin anne kucağına alışmasından daha doğal ne olabilir ki yeter ki Tv telefona alışmasın