Calipso Mehmetinannesi ben kullandim. Gaz vs yapmiyor. Ucuz diye kimse pek yanasmiyor olabilir ama ben memnun kaldim
Mehmetinannesi Yusra01 Calipso gulsahmesut GizemBoncuk AlyaMerveMina Yusra01 tarım bakanlığı tarafından toplanacakmis uygundu fiyatı hipin yan markası diye alıyorduk hem kilo alımını düzene sokmuştu ama içinde çok şey varmış bebeklere veriyoruz bunları nasıl böyle birşey olur ya
GizemBoncuk AlyaMerveMina bende burda okudum.acikcasi endiselendim. Evde daha acilmamis kutuda var atsam mi bilemedim siz ne dusunuyorsunu?
gulsahmesut Iceriginde bir bebek mamasinda olmamasi gereken her sey var toplatilma karari da cikti bu mamayla ilgili
Yuso Mehmetinannesi ben 2 ay kullandim hic yaramadi bebegime kilo alimi durdu. Hic iyi bi mama deil gercektem