Zynp35 ben aldım izin2 yıl. Annem de kayınvalidem de bakmaya hazır çok da iyi bakarlar biliyorum gözüm arkada kalmaz ama biraz sıkıntı çeksek de maddi açıdan büyükler destek olacak artık ne yapalım kızımın bu zamanlarını geriye alamam ki kendim bakmak istiyorum ☺️