Nazay1717 bizimki öyleydi canım yanımda uyuyor beşiğinde yatmıyordu zar zor alıştı kendi yatağına şimdi asla yanıma almıyorum alışmamasi için. Bana da şey demişlerdi en başından beri kendi yatağında yatırmak gerekiyormuş bebekler düzeni sevdiği için düzeni bozuluyor dediler o yüzden çığlık atıyor ağlıyor demişlerdi.