bebekkkkkk 5 aylık bebeğimi 4 aydır sağarak besliyorum. Avent, baby mom, lansinoh ve medela sağım makinelerim. Lansinoh un valf sorununu bildiğim için ve taşınabilir pillerle çalıştığı için sadece dışarıda kullanıyorum. Avent hızlı çektiği için acelem varken, baby mom günlük. Valfi daha farklı olduğu için ve masaj moduyla sağım modu aynı anda çalıştığı için en çok bundan memnunum. Tabiki ben de sağım yaparken yazıyorum. Böyle geçmez diye diye bebeğim 5 aylık oldu. Direniyorum bakalım. Gün içinde sağımlarımı 3, gece 4-5 saatte 1 e düşürdüm. Çünkü artık dayamamaya başlamıştım. İnsanlardan hala “emzirmeyi denesen” gibi cümleler duyuyorum. Emzirmek gibi kolay bir yol varken neden sağım gibi bir zorluğu çekeriz acaba? :)