Tazesine- MyDarlingSon Valla bi ben yaşamadım heralde ya ya da yaşadık fark etmedik 🤷🏻♀️ Ama 4. Ayı asla unutmam 😣
yemedimamadoydum MyDarlingSon 🥴🥴🥴🥴 atakların en kötüsü bu mu diyorum kendime 🤭 sıfır uyku gündüz toplasan 1 saat uyumuyo sabah 6 da kalkıp akşam 9 a kadar sadece bir saat uyuyor gece desen milyon kere uyniyo
Gulbiye MyDarlingSon 9 ay 6 günlük kızım atak bitti gözüküyor ama kızım aynı şekilde devam huysuz mutsuz gece yarım saate bir uyanmalar ben bittim tükendim artık 🤪
MyDarlingSon Tazesine- 4. Ay da da bz olmadık hiç 8 fena huysuzluk mızmızlk ağlama krzleri 😌 birde uzun srüüyormuş
yemedimamadoydum MyDarlingSon onlarda keyfine göre ama ben zorlanıyorum ne kdar yerse ne kadar içerse mamayı yemkten sogutmuyorum acıkınca zaten mamam annem diye agliyo 🤭 9 ay bitmek üzere 11 inde 10 gircek yeni yeni dxelmeye başladık 🙏
MyDarlingSon yemedimamadoydum biz daha yeni girdik 8. Aya ama 7 aylığın son haftasından başladık böyle umarım uzun sürmez canım dua et 🥺 ek gida da almıyor mama yiyor.
yemedimamadoydum MyDarlingSon benimkide 8 ayına girmesine 10 gün kala baslafi daha yeni bitti canim Allah sabır versin valla çok zorlandım ben uykuya direniyo saatlerce kolumda salliyorum yok illa zipliycam 🤭 sayesinde bu ay 6 kilo verdim 😂😂 eheheh bana en büyük faydası 😂😂
yemedimamadoydum MyDarlingSon oyun yaparak arasını yapmaya çalış ilerde zor olur çenesinin kuvvetlenmesi lazım
yemedimamadoydum minigiminannesiii 9 ayının bitmesine 3 gün kaldı atak donemim bitti çok şükür 🙏 uyku eğitimindeyiz insllah basarcaz onuda 🤔
Ahsenzum22 9 ay 15 gün oldu hala atak döneminde delirmeme az kaldı uyku sıfır zaten beslenme sorunluydu hepten kilitledi ağzını sürekli oyun oyna şarkı söyle ne istiyorsun diyorum la la la diyor şarkı söyleyecekmişim gece iki de ona yoksa çığlıklar içinde