Kizlar cocuk bakmak zordur biliyorum ama cidden buraya maddelicem yani her seyiyle mi zor olur benim oglum. 13 aylık suanda ve yani galiba artik sabrim tukendi.
- Erken dogdu tüy gibiydi zaten kilo alsın endişemle basladi her sey
- Alerjik bebek neye alerjisi oldugunu aylarca cozemedim
3.kolik bebek sesi kisiliyordu sesi cikmadan gene agliyordu 6. Ayda gecti tamamiyle
- Yemegini zorla yediriyorum hep
- Yurumek istiyor ama tek yurugemiyor surekli pesindeyim belim koptu
- Uyku uyku uyku gece ayaktayiz resmen cilginca agliyor iceri gitmek istiyor. Her uyutusumda illa bi posta aglicak
- Benim disimda hic kimsede durmuyor
- Dus alirken cilginca agliyor ustume atliyor duzgunce yikayamiyorum. Sac kurutmamada izin vermiyor
- Disari cikiyoruz bebek arabasinda oturmuyor
Ya bunlar gecicek mi. Artik dişlerimi sıkıyorum. Ben cok sakin bir insanımdır neredeyse kendi cocuguma bagiracak kivama geldim. Bende mi bi hata var. Tek basima bakiyorum bu arada gün icinde annemlerr kayinvalidemlere oyle oturmaya gdyoruz sadece. Yorumlarınızı bekliyorum..