Hale0108 ben 4. Aydan önce hem biberon hem meme reddi yaşadım, 4. Ayda meme reddi tavan yaptı. Kızım sadece uykuya tam dalınca emiyordu. 3.5-4 ay bu böyle sürdü. Ne yaptıysam fayda etmedi, çok üzüldüm, çok yıprandım. Sonra kendiliğinden düzeldi, şükür. Şu an kızım 9 aylık ve acıkınca kendisi emmek istiyor direkt