Doğalgaz yardımına başvurmuştum labul edilmişti. Fakat başvururken abone numarasını yanlış yazmışım. Yardım da yatmış fakat abone numarsı yanlış olduğu için ödeme yapamıyorum aile ve sosyal hizmetler bakanlığını arıyorum biz bişey yapamayız diyolar. Pttye gidiyorum onlar da öyle