Günde 1 falan kaka yapmaya başladı anne sütü alıyor biogaia ve sap simplex kullanıyorum 2 gündür kakasını yapmadı ıkınıyor ağlıyor arada. Kaka yapınca full bezi dolduruyor ne gibi önerileriniz var gerçi 10 güne kadar normal deniliyor ben zorlanıyor diye üzülüyorum