21 aylık kızım emzirme esnasında birdenbire ısırıyor, ama öyle.boyle değil parmağımı sokup mememi kurtarmaya çalışıyorum, bu sefer parmağımı ısırıyor. Acısı da saatlerde bazen günlerce geçmiyor. Bebeklerini konusturuyorum, ısıtmanın kötü birşey olduğunu anlatıyorum ama hala devam ediyor.nNe yapacağımi şaşırdım