Happymamii Merhaba kızlar 3 aylık 10 günlük bebeğim var meme reddi yaşıyorum. Gece uyku sersemiyle emiyor ama gündüz asla emmiyor ağlama krizine giriyor çözümü olan var mı? Mama+meme olarak ilerliyoduk hiç bi
bebegim86 Happymamii mamadan kaynakli olabilir gece uyku semesiyle emiyordur arkadaş da aynısını yaşadı
bebegim86 Happymamii bilmiyorum benim arkadaşım da günde 1 sefer vermesine rağmen meme reddi yaşadı çok uğraşmış ama olmadi sadece gece uykuluyken emiyordu sonrada sütü kesildi emmedigi icin
Ececan2006 Happymamii bir sure sonra mamaya alisip memeyi reddediyorlar emzirme danismani alip sutunuzu arttirip mamayi birakmayi deneyebilirsiniz
y_irmakSu Bir arkadaşım da meme reddi yaşadı , koşarak zıplatarak emzirdim dedi . Geçenlerde 2 gün bende sıkıntı yaşadım , ayakta bebişimi dik tutarak emzirdim . Deneyin isterseniz, pes etmeyin
edaliisveli Ay atağında yaşanabiliyormuş bazı kişiler ayakta bazıları duşta emzirmeyi denemiş öyle öyle geçmiş bir deneyin isterseniz