lceLady 1 ay oldu yakalı 35 derecede 2 petek 466₺ gelmiş. Geçen sene 200-250 gelirdi bu yakmaya. Şimdi böyle ise kışa dogru 1000₺ bulacak
[silindi] lceLady sadece 2 petek yanıyorsa 500 fazla Bizimki daha gelmedi bekliyoruz Ne kadar gelirse gelsin umursamıyorum 4 ay bişey yakıcaz onu sonuçta Bi kere geldim dünyaya üşümemem 😅
beyzanrdll Evaninanasi bizde 4 petek bazen 35 40 bize 900 tl geldi şimdi bütün evi yakdık 33 dereceye aldık bakalım ne kadar gelck
Sysydmm [silindi] merkezi sistem 850 tl daire başına düştü. Evin doğalgazı da 185 tl geldi. Kışın kaç binleri görürüz acaba..
aabcdefaaa lceLady iki petek 45 te yakıyoruz 15 gün oldu acali 410 TL gelmiş 🥴 görünce şok olduk bir ayda 1000 falan gelir herhalde
Gulbahar36 beyzanrdll yeni faturanız gelince haber verir misin canım çünkü bizde hep o şekilde yakıyoruz 7 petek 35-40 derecede bize bir ayda 1300 gelmiş sizce cokmu
Melikemlk Mavimavi bizde aynı 3+1 yerden ısırtma 35 40 arası çalışyı 980 küsüe geldi. Daha soğuklarda 1500ü bulucak belliki
Beetull Mavimavi benimde öyle yerden ısıtma heryer açık 180 metrekare ev 1360 geldi çok soğuklarda ne yapicaz bilmem 🙄
Hefnan lceLady 15 gün 40’ta yaktık 4 Petek(petekler küçük)900 TL geldi🥵 50’de yakıyorum 3 aylık bebeğim var 3000 gelir herhalde 🤔
Muges4 lceLady 1 aydır 35 38 civarı yaktım hep 4 petek. 825 tl gelmiş 😂 kış ortası bittik cidden şimdiden boyleyse.
Kelebekk_kiz lceLady 2 petek devirdaim az olduğu için çok yakar canım geçen sene ben bütün petekler açık 35-40 arası yakmaya 500 falan geliyordu. Geçen ay 15 gün yaktık 250 gelmiş bu ay full yaniiyor bakalım kaç gelecek 22 sinde geliyor bizim fatura
yemedimamadoydum lceLady bu ayki faturam henüz gelmedi geçen ay 20 gün kadar yanmıştı 40 da bütün petekler açık 363 geldi. Bu ay ne gelir Allah bilir 🤔 hayat gerçekten çok zor Allah yardımcımız olsun
Hzldrgn 7 petek yakıyorum 60 derece termostatla 23 -23.5 derece 920 tl geldi termostatın çok etkili olduğunu düşünüyorum sürekli çalışıyor
Deletedmom_875 Hzldrgn bizi anlatmışsınız biz de termostat geçen ay aldik 7 petek var. Geçen ay 525 geldi ama hava iyiydi. Bu ay çok merak ediyorum kac gelecegini. 22.5 ta duruyor bizimki de. Geçen sene termostat yoktu ama alt katımız boştu 800 900 ödedik hep
Deletedmom_875 Termostat 22.5 e ayarladık. Banyo dahil 7 petek yanıyor 525 geldi. Ama geçen ay havalar iyiydi gündüz pek calismadi kombi. Bu ay daha iyi anlicaz sanırım
Hzldrgn Deletedmom_875 bizde geçen sene taktık bi önceki sene çok ödüyorduk kombi sürekli çalışıyordu durmadan kesinlikle kullanılmalı
lavanta35 Deletedmom_875 merhaba termostatı nerden alıyosunuz kombiye mi takılıyor bilgi verir misiniz