Hanımlar merhaba 🌸 6 sene önce hamileyken 20lik dişim patlamıştı . Sonrasında ağrı falan olmadı hiç . 3 gündür inanılmaz ağrım var . Dişimin yarısı gözüküyor . Ne yemek yiyebiliyorum ne yutkunabiliyorum . 20lik dişimin yanındaki de 3 ay önce kırılmıştı onun da ağrısı var . Başım zonkluyor resmen 😞 Randevu bulamadım . Öğlenden sonra diş acile gideceğim ama orda birsey yapacaklarını sanmıyorum . Sizinde basınıza geldi mi böyle bir durum ? Ne yapıyorlar acaba cekim mi olacak ?