Bebeğim 2 aylık bugün kalça ultrasonu çekildik. sol kalça normal falajt sağ kalça alfa 58 beta 57 çıktı. radyoloji doktoru 1 ay sonra tekrar gelmemi %90 geçeceğini fakat kendi doktoruma da göstermem gerektiğini söyledi ama doktorum 1 haftalık izindeymis. başına gelen varsa sizler neler yaptınız yada değerlerden anlayan var mı. yardımcı olursanız çok sevinirim