prensannesi-96 Arkadaşlar bebeğim 7 aylik ve 1 aydır ek gıda alıyoruz ilk zamanlar kabızlık sorunu olmadı fakat. 5 6 gündür kakasını henüz yapmadı. Ne yapabilirim kabızliga ne iyi gelir yada doktora götürmem gerekiyor mu
Ezgi0901 Yemeğine biraz zeytinyağı ekle, ama öncelikle 5-6 gündür kaka yapmadığı için bir çay kaşığı kadar zeytinyağı içir, hemen etki edecektir, karnı biraz rahatlasın minnoşun
prensannesi-96 Ezgi0901 yemeklerine mamasina falan hep ekliyorum zeytinyagi. Ama direk olarak vermedim bide öyle deneyeyim teşekkür ederim