Melek52 Benim bebeğimde de beyaz lekeler var. Doktora götürdüm. Mavi ışıkla baktı, aynı size dediği gibi vitiligo diyemem benim kanaatimce değil ama benim kanaatim dedi. Tam olarak bir teşhis koyamadı. Nevüs depigmentus olabilir dedi. Benimde canım çok sıkkın. 1 aylıkken farketmiştim şuan 5 aylık. Hala geçmedi. Geçer diye bekliyorum inşallah geçer 🥺 sizin lekeler bir anda mi oluştu ve büyüklüğü ne kadar acaba? Ve krem verdi mi doktor?