Ezgi0901 Merhabalar, grip oldum öksürük boğaz ağrısı falan var, doktor ilaç verdi fakat çocuk doktoru emzirirken onları kullanmamamı söyledi. Emziren anneler grip olduğunda hangi ilaçları kullanabiliyorsunuz ya da neler yapıyorsunuz?