Bebeğim 13 aylık doğduğundan beri farklı şekillerde uyuttum daha doğrusu o öyle istedi bi türlü uyutma şeklimiz oturmadı . Bi dönem memede bi dönem ayakta dolaşarak bi dönem beşikte sallanarak bi dönem sadece pış pış yaparak uyudu . Son zamanlarda bazen pış pışlıyorum bazen ayakta sallıyorum ama geceleri uyanıp 1 ya da 2 kez sallanmak istiyor ne yapabilirim bu durum için?