Bahararkan aylık Bebeğim var. Düzenli emziriyorum mama takviyesi yapıyorum. Hic bisey yoktu ama 5 gün oncesinden baslayan kaka yapamama sorunumuz çıktı. Öncesinde hergun yapiyordu. Simdi yapamayınca cok ağlıyo ıkınıyo yapamıyor. Daha önce bi kere oldu 2 gün sonra yaptı kabız değildi. Gazını rahatca çıkartıyo ama kaka yapamıyor. Bu normal mi ne yapmam gerekiyor. Karın masaji egzersizi hergun yapıyorum ama ise yaramadı.
Ebruk42 Bekim kizim da bir aylikken ikiniyordu surekli uyuyamiyordu zinco kullandim gazli hicbir sey yemedim icmedim 2 aylik suan hergun 2 3 kaka yapiyor tamamen doydugu zaman
Ebruk42 Makatina zeytin yag surmus bir tanidigim kulak cubuguna surup ben denemedim zinco ise yariyordu emzirirken gogus ucuna zeytinyag suruyordum bir de
Ebruk42 4 5 gunde yapiyordu ve ikinmaktan uyuyamiyordu o yuzden cok degildi benm bebegime gore sizin bebeginizin durumunu bilemedigim icin siz artik kendi bebeginize gore ayarlarsiniz bir arkadasima da gunde 3 kere 7 damla demisler
osibrabia Canim benim oglumda 4 gun yapamadi doktoru aradim napabilirim diye sabah ogle aksam olmak uzere gunde 3 kez mamasina 1 cay kasigi zeytinyagi koyun dedi ve gercekten cok iyi geldi.