Gelecegimsin Kızlar ben birinci cocugumu sezeryan ile dogurdum simdi 2. Olucak oda sezeryan olur fakat ben korkuyorum tekrar aynı yer açılacakk ayyy düşündükce içim fena oluyo hani parmagınız kesilince o yarayla oynamazssınız içinz bişekil olur ya öyle hissediyorum yaaaa karnım büyüdükce o dikişm nolcaaakkk 😬😬😬😬😳😳😳😳😳
Sekerparem_34 Gelecegimsin ben ikinciyi de sezeryan yoluyla dünyaya getirdim ilkinde daha çabuk ayağa kalktım açıkçası bu zorladı biraz,ama her şeye değer evlat icin,sonuçta bir sekilde ayağa kalkıyorsunuz korkmayın,onun kokusu yeter🥰
Gamze40gamze Ben 4 ay once 3. Oldum canim korkma bebegini kucagina aldigin mutlulugu dusun Allah yardimcin olsun ven normal dogumdan cok korkuyodum 3 nude sezeryan oldum ucunude cok rahat toparladim
AminEymen Aman bosverin şunları…bende ikinci için çok korkuyodum kesinlikle doktor farkı olarak düşünüyodum.ikincide daha cabuk toparladım daha rahat gecti.sadece ilk 3 gün tabi zorluyo ama sonrası daha rahattı yani ilkine göre