Ben liposuction ve coolsclupting araştırmıştım. Coolsclupting de liposuction ile aynı şeyi yapıyor ama dışardan. Yağları soğutarak.
Ama bu yöntemler içşn önce kilo verin ideal kilonuza gelin, eritemesiğiniz fazlalıklar için de bu yöntemleri kullanın diyorlar.
Liposuction araştırdığımda bana çok uzun bir süreç gelmişti. 1 ay korseyle dolaşılacak, yemeye dikkat esilecek fln, o zmn ben 1 ay rejim yapıp spor da yaparım diye düşğndüm. Benim 4-5 kilo fazlam vardı çünkü.
Coolsclupting de lipsuction gibi yağları vücuttan atıyor. Yaplar bellş bir dereceye kadar soğutulup donduruluyor, sonra tekrar ısıtılıyor fln bişiler. Ama bunda da düşük bi ihtimal de olsa yapların katı bir kütle halinde kalması durumu oluyormuş.
Bir de bu yöntemlerle atıyorum basenlerdeki yağlar alındığı için ordaki yağ hücresi azalıyor, bucut tekrar kilo almaya başlarsa nerede yap hücresi çoksa gidip oraya konumlanıyor. Eğer sizşn basen de yağ az göbekte çoksa yeni yağlarınız göbek bölgesinde büyümeye başlıyor. Göbeği de aldırdınız diyelim bu sefer kolda mı yağ var orada toplaşıyor gibi durumlar oluyır. O yüzden tekrar kilo almamak gerekiyor.
Ben liposuctiondansa coolsclupting tercih ederdim. Ama dediğim gibi tekrar kilo almamak gerekiyor.