kolonyalimendil Pazartesi 1. Ay aşımız var, daha önce ateş şüphesi ile gittiğimde sağlık ocağı doktorumuz tylol yazmıştı elinin altında dursun diye. Ama aşı postlarında hep calpol ü okudum acaba tylol kullanılmıyor mu
2603 kolonyalimendil tylol ben de ilk defa duydum 1. Ay da ateş olmadı calpol vermedim ama 2. Ay aşısın da vücut ısısı yükselmişyi calpol vermiştim
Merve_2712 kolonyalimendil kuzum bende oğlumu 2 aylik aşina götürdüm tylol verdi aile hekimi bir çay kaşığı verdim günde 3 defa 8 saat arayla diye söyledi aile hekimi vurulmadan önce verdim 1 çay kaşığı hamd olsun ateşi çıkmadı güzel bir ilaç ben şuan olsun hala veriyorum
Aezgi Tylol hic duymadım acıkcası daha kücükmüşte genelde carpol veriliyor kendimde öyle yapmıstımm carpol verin yinede siz bilirsiniz tabi
kolonyalimendil 2603 evet genelde 2. Ay alışında oluyormuş verem alışından dolayı calpol yazdırayım bende bari
kolonyalimendil Asli1123 bende böyle bişey okumuştum ama calpol mü tylol mü hangisi içindi hatırlayamadım
Merve_2712 Hatta ben oğlumu dün izlenime götürdüm kuzum 3 aylik şuan calpol yazdı morunu sanırım belli bir aydan sonra yazıyorlar ben tylol pembe olanı kullanıyorum turuncu kaplı olanida var hatta