allahimsabirver Canevlatlarim95 henüz yatmamışta yatsa ne olacak faturalara gidecek zaten verdiklerini geri alıyorlar gece kondu ve odun sobalı eve 850 tl fatura geldi 😣😡kaşıkla verip kepçeyle alıyorlar neye seviniyorsak
Musmut Canevlatlarim95 kızlar bu elektirik doğalgaz kaç ay yatacak bize eşim adına yatıyorda pek anlayamadık orayı
Asmin567 Canevlatlarim95 merhba tek seferlik zamlı olcak dıye duymustum banada gecen ay 1400yatmıstı bu ayda zamlı olmadı iyi olmus
Esma53 allahimsabirver aile destek alana elektirik ve dogalgaz eğer doğal gaz yoksa kömür yardımı var siz olmiyormusinuz
Canevlatlarim95 allahimsabirver oyke gerçekten herşey ateş pahası aldığım para bez ve mama alıyoruz iki küçük bebeğim var oyke ayda iki üç defa bez alıyorum mama zaten ongunde bir akiyoruz mamanın da 300 TL ne alacağımızı şaşırdık gerçekten
Ozge_5555 ececelikk33 e devletten sosyal yardım hizmeti yazıp başvuru formu doldurun 1ay sonra sonuçlanıyor olumlu yada olumsuz
Esma53 allahimsabirver bazen ters görevlilere düşüyoruz tekrar başvurun 1p kez başvuran var nasıl olsa baş vurmak bedava az değil 40 çuval kömür verdiler insallaj çıkar. Eğer İstanbulda iseniz İBB yede başvurun ordanda türlü türlü yardımlar var.
Minnakelifim allahimsabirver elektrik yardımı nasil yapılıyor aile sosyal yardım aliyorum ama elektrik veya dogalgaz yardımı nasıl oluyor
AselSenam Canevlatlarim95 sosyal yardım parası alırken, tekrardan başvuru yapıp elektrik ve doğalgaz başvurusu da yapabiliyor muyuz?
[silindi] Canevlatlarim95 Diğer ay zamlı 1.450 yatmıştı bu ayda öyle mi acaba ödemeniz hazırdır diyor son ödeme 1.450 yazıyor sadece