Elif_yaren Kizlar araba almayı düşünüyorum hem kendimi daha iyi geliştirmek için hem de oğlumla bı yerlere giderken daha rahat gitmek için. Aranızda Ford Ka kullanan var mı? Sizce nasıl araba?
Sebusebu Elif_yaren arkadaşımın vardı. Kücük araba bildiğin üzere. Cok hafifti direksiyonu vs kuş gibi:) tek sorunu bence cok güvenli değil. Yavas ve dikkatli kullancaksanız ve kücük ailesi iseniz neden olmasın💜
Elif_yaren Sebusebu güvenli değil derken hafif olduğu için mi öyle dediniz? Evet küçük araba istiyoruz zaten hem parkta sıkıntı olmasın diye