Ahseninannesii Kızım pişik kreminden azıcık yalamış sanırım bişiy olurmu yardım edin hastaneye mi gitmem. Gerek
Ebrutoprk Ahseninannesii herhangi bir durum yoksa bebekte fazla da yalamadıysa olmaz bence ama yine de için rahat etsin dersen götür canım