2 aylık bebeğim başlarda emzik tutmadı ama yaklaşık 15.gümdümde falan zorla da olsa tutturdun iyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum. Şimdi gün içinde oylamak için yada bazen bibyeere gidince ağlamasın diye veriyorum. Ama uykuya geçişte vermemeye çalışıyorum çünkü uyuyunca ağzından düşünce uyanıyor. Taç derin uykuya geçmek eziyet oluyor. Sizce bu bağımlılık mı yoksa daha küçük diye mi aranıyor? Ne yapayım yolun başındayken bişeylerin tedbirin almak istiyorum.