Kızlar kalça usg çekildi 1 ay önce falan bebeğim 4 buçuk aylık. Doktor 1,5 aylıkken kalça usg istedi 3 derecelik fark olduğunu söyledi. Çift bez kullandık 1 ay 10 gün kadar. Sonrasında tekrar çekildi. Dediki çok milimetrik dereceler benim alanım değil Bir de ortopediye baktırın dedi. Bu arada özel hastaneye gidiyoruz. Sonuçlardan anlayan var mı?
Sonuç = herşey normal
Sağda alfa açısı 64 beta açısı 41
Solda alfa açısı 67 beta açısı 44 derece.
Bilateral tip 1 normal kalça.
Anlayan biri varsa bana dönebilir mi lütfen 🙏