Annevebebek34 Kimin ne durumda olduğunu bilmeden konuşmayin, eşim öğretmen diye güllük gülistanlık bir hayatım yok birşey isterkenn 50 defa düşünüyorum acaba parası var mı diye. Eşimin aldığı 9 bin maaş kira,aydat,fatura 5,6bin okulu bulundugumuz yerden 1 saat uzakta aylik bin₺ yol araba yok. Çocuk var, bir surü borç, ayrıca banka promosyonunu biz kullanmayacağız bizim cok ihtiyacımız olduğu halde, çünkü dinen caiz değil hepsini ihtiyaç sahiplerine vereceğiz bütün sahipleri de belli biz değil onlar bekliyor promosyonu . Ve şu an benden durumu çok çok iyi olanlarin bu yardımı almasını hazmedemiyorum