Suzitosuzi Selam hanımlar 👋🏻 Nasılsınız? İlk diş deneyiminiz nasıldı? Kızımda bir kaç gündür huysuzluk, hafif ateş, uyku sorunları, bugün de ishal var. Özele götürüyoruz normalde doktorumuza yazdım Ateş varsa acile götürün dedi ilgilenmedi annemlerin yanına Ankara ya geldim eşim de yanımda değil. Nereye gideceğimi ne yapacağımı bilmiyorum 🤔 acile götürmeli miyim? Yoksa diş midir? Damakları normal gibi geldi üstte biraz kızarıklık var
Eymen0318 Suzitosuzi Huysuzluk , ishal , hafif ateş ve gece sık sık aglayarak uyanma bizim ilk diş çikarma belirtilerimizdi..Calpol verirdim hemen etkisini gosterirdi..Ateşi hiç 37 yi gecmedi gecerse hemen doktora goturmelisiniz bence.
Deletedmom115 Suzitosuzi Diş ateşi olabilir fazla yükselirse gidersiniz ama böyle kalırsa biraz sürerse diş olabilir.