4 aylik bebegim var yakında ise baslicam sağdığım sütler hep dolapta duruyor ve bebegim asla biberon kabul etmiyor. Kac çeşit emzik denememe rağmen emzik de tutmamisti zaten.Biberon olarak Avent denedim nuk denedim lansinoh denedim şırınga denedim agzina süt gelse bile tükürüyor illa meme istiyor. Var mi kabul ettirmek icin çözümü olan?