Merhaba, kolay gelsin
Bebegım 46 günluk 3 gün önce cörek otu yagı içirdim Cok az.. O bogaz da tahriş yapar mı. Ondan, sesi, kısılmıa olabılır mı. Dogal ve acı bir tadı var 😏😏Dogudundan, bu yana sureklı tıkanıklığı serumfızyoljık kullanıyorum Baska, birsey kullanmıyoruz. Ayrıca bebegım sesı, kısıldı. Bogazı tahriş olmus, boguk boguk ses, aglıyor fakat ses cıkmıyor bogazını, fılan, baktırdım bu tıkanıklığından dolayı normal denildi. BABY-VAC Burun aspiratörü önerdi.! Kullanan, varmı… Ses kısıklığı ıcın onerıleriniz nedir