Melihakctrk Üçüncüye oluyor, maması ölçülü oldugu halde sanki fazla verilmiş gibi hem ağzından hem burnundan kusuyor. Bu durumur yaşayan var mı
Poyrazin_annesii Bnm oglumda küçüklen hep burnundan kusardı doktra sordum normal dedı bana sınra bugudukce gectı