Anneler merhaba bikini bölgemde kuruluk ve kaşıntı var zaten baktığımda doğumdan kalma çatlakta gözüküyor. Vajinal değil ama tam bikini bölgesi. İnternete yazdığımda vajinal kuruluk dışında bir şey çıkmıyor. Doktora gittiğimde de bir şey yok dedi ve bir kremle geri gönderdi o da bir işe yaramıyor ama çok fazla kaşıntı var başına gelen varsa nasıl bir çözüm olduğunu anlatabilir mi