Deletedmom_62 Kızlar şehir merkezi bize baya uzak süt parası için eşim değil de ben onun adına başvursam olmuyor mu ? Bir de dogum parası için başvuruda hangi belgeleri istiyorlar sadece doğum belgesi mi
miraculous_22 Deletedmom_62 süt parası yani emzirme ödeneği ne zaten siz doğum yaptığınızda hastaneden çıkarkeen hastane sizin adınıza otomatik başvuru yapıyor canım doğum parasına kendimiz başvuru yapıyoruz
Huma_kus34 Deletedmom_62 hastaneden çıkarken bır kahıt verıyolar onunla kaymakamlığamı ne gıdıyosun o şekıl başvuru yapmış oluyosun 2 3 güne para ptt yatmış oluyor
Ggulmez Süt parası için biz Alo 170 sosyal güvenlik danışma hattını aramıştık. Eşim sgklı çalışan ben ev hanımıyım, eşimin konuşmasını istediler telefonda, kimlik bilgileri, hesap bilgileri vs aldılar, hemen yattı para hesabına.
Ggulmez Doğum parası için nüfus müdürlüğüne gitti eşim hastaneden verdikleri kağıtla birlikte, 3 ay oldu henüz yatmadı o biraz geç yatıyormuş.